sobota, 17 marca 2012

foto blog

Hej:) Jak tam u Was Kochani? U mnie dobrze:) No prawie... Jestem chora i nawet nie mogę wziąśc głębokiego oddechu:/ Wczorajszą noc spędziłam na oglądaniu "saw5" i "saw6"... Jak wrażenia? Nie było nic strasznego, tylko trochę krwi:D Całkiem, całkiem:)
Już za dwa tygodnie pisze sprawdzian szósto-klasisty, i jakoś mi się to nie uśmiecha. Na pewno sobie poradzę ale, jakoś nie wierzę że dobrze napisze jakie kolwiek zadanie z matematyki...
Słuchajcie, a raczej czytajcie... Postanowiłam miec z Wami większy kontakt...
Oto strony internetowe:
FACEBOOK
NK 
FotoBlog
No i mój numer gg:)
39578372 
Zapewne napisze jeszcze wieczorem, a teraz żegnam:***
KISS

4 komentarze:

  1. Ja też jestem chora;( a na dworze tak ciepło a ja się męcze z bólem gardła i kaszlem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jeszcze o tych zdj ! ;D jak nie mozesz na bloga wstawic to wstaw chociaz na nk albo fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam świetny pomysł:D Powyżej masz link na fotobloga i właśnie tam ukażą się zdj:**

    OdpowiedzUsuń
  4. ukażą.. pytanie kiedy ?! ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń