środa, 28 marca 2012

Bliżej do weekendu

Siemanderkoo! Jak tam u Was moi kochani? U mnie całkie dobrze:) Zdenerwowała mnie dzisiaj jedna osoba, ale nie ważne:) Załamała mnie dzisiaj prognoza pogody... Dzisiaj za samego rana dowiedziałam się że ten weekend nie będzie tak ciepły i słoneczny gdyż będzie padał śnieg... Jestem wściekła bo miałam gdzieś wyjśc z moim skarbem. Bożee xD A ja Wam tu piszę o pogodzie, jakbym nie miała o czym... Sorki:*
Dawno nie było inspiracji, prawda?






Czekam aż Milena założy bloga i jak najszybciej zobaczyc co napisała ciekawego:D
Ok. Ja spadam, bo będę odrabiała lekcje, a Wam życzę miłego popoludnie.
Do przeczytania:**

3 komentarze:

  1. czyzby zdenerwował cie anonimowy ?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niee. Zdenerwowała mnie osoba której nie nawidzę i która pokazała mi dzisiaj dwa środkowe paluszki, które kiedyś jej połamię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aha to dobrze ze nie anonimowy. To połamania paców w nalblizszym czasie ;D

    OdpowiedzUsuń