poniedziałek, 27 lutego 2012

Nowy tydzień:)

Siemka! jak leci? U mnie nawet dobrze. Hehe jak zwykle boli mnie brzuch, ale to jest szczegół.
Dzisiaj w szkole miałyśmy trochę odpały xD Chyba najbardziej wariowałyśmy na religii i w-fie:D  W sobotę prwdopodobnie będę miała odrobinkę więcej czasu  zajmę się blogiem, ale nie obiecuję bo obiecałam mamie że zrobie obiad:) Z góry współczuję wszystkim którzy spróbują mojego dania xD Ale tak szczerze do gotuję całkiem, całkiem:)
Dzisiaj gadałam z M. o fryzurach emo które bardzo nam się podobają i dlatego pokażę Wam kilka takich zajefajnych fryzurek:D








 

Podobają się Wam takie fryzurki? Kurde... Chciałabym takie włoski tylko że moje są falowane i raczej nic z tego nie wyjdzie:/ I gdybym była taka ładne jak te laski:D Mrr Marzenia:)
Do następego kochani ja spadam a Was zostawiam z nutą którą nie pokazał mi nikt inny tylko M.<3
Papa:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz