niedziela, 12 lutego 2012

Koniec Ferii...

Witam! Jak miną wam dzisiejszy dzień? Mi całkiem, całkiem.... Spakowałam się do szkoły bo dzisiaj mamy koniec ferii, obejrzałam kilka filmów z koleżankami, a potem starałam się zagrac coś na gitarze. Nie wychodziło mi.:/ Teraz jakoś straciłam humor i nie mam na nic ochoty.

Wczoraj wraz z moim M. oglądałam film "Piła 2". Coś o tym filmie? Hmmm. Akcja działa się w starym domu. Szaśc osób walczyło o wyjście... No cóż... Jak to w większości horrorów było bardzo dużo krwi i przemocy:) Ale jak dla mnie ten film nie był straszny.... Nawet moja 6-letnia siostra oglądała to z uśmiecham na twarzy xD










Na dzisiaj to tyle:)
Piosenka którą kocham<3 Dosłownie.
Ja idę pobrzdękac na gitarze, a Was żegnam:**
Nana♥

3 komentarze:

  1. nie zapomnij o zdj ! ja w ciaz czekam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPRASZAM ŻE NIE DODAŁAM TYCH ZJĘC ALE MAM USTERKĘ W KOMPUTERZE I STRASZNIE ZAMULA... NAWET NIE MOGĘ ŚCIĄGNĄC FOTEK NA PC:/

    OdpowiedzUsuń
  3. ;// ok tylko twgl nie zapomnij o niech ;)

    OdpowiedzUsuń