poniedziałek, 20 lutego 2012

:)

Siemanderko:) Co tam u Was? Ja od tamtego tygodnia jeszcze żyję:D Ile zjedliście pączków w tłusty czwartek?? Ja dokładnie 4,5:) To pół pączka ukradłam w szkole koleżance xD Moja druga koleżanka też zabrała tej dziewczynie pół pączka więc ona już nie miała co zjeśc xD haha
W sobotę wraz z A. bawiłyśmy się w śniegu jak 6-latki xD
A jak rozpoczęliście nowy tydzień?
Ja całkiem, spoko. Trochę mam zepsuty humorek ale jest ok:)
Nutka na dzisiaj:)
Świetne:) Dzisiaj usłyszalam przerubkę tej piosenki od M. i K. xD Hahahaha 
Do następnego:**

5 komentarzy:

  1. zdjęciaaaaaaaaaaaaaaaa ! ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo już jest dwoje anonimowych ?? ;D
      czy to dwa moje komentarze ?? ;))))
      to kiedy te zdj ?? ;///

      Usuń
  2. zajrzyj na mojego nowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia ;(((((
    chlip chlip chlip ;[

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam problem z tymi zdjęciami:/ W sobotę starałam się wstawic zdj. i jedno zdęcie ładowało się po nad 1h... Nwm jak mam to zrobic ale spróbuję wysłac te zdjęcia mojej znajomej i ona je wstawi ze swojeko pc:)

    OdpowiedzUsuń