wtorek, 4 października 2011

Wtorkowy dzień:)

Witam! Jak wtorek? Ja dzisiaj prawie spóźniłam się na autobus... Miałam 10 minut żeby przygotowac sobie wszystko do szkoły. Ale udało mi się i się nie spóźniłam:D
A  w szkole? Napisałam sprawdzian z matematyki ma tematyki z ułamków. Nie wiem jak to zrobiłam ale zadanie z ułamkami rozwiązałam liczbami naturalnymi i miałam dobry wynik:)
A przerwy w większości spędziłam na ławce po tym jak się dowiedziałam że w naszej szkole są myszy:/ (Bestie)
Moje postanowienia urodzinowe? Chcę nauczyc grac się na gitarze:) Jak coś to urodziny mam w styczniu:D

Ja spadam. Papa:*

2 komentarze:

  1. Uuuu! Trochę daleko do tych urodzin :) No bo ty się boisz myszy hahaha tak jak mało kto...itd.
    P.S. A z gitar lepiej nie zaczynaj bo twoje pikne paluszkie źle skończą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa to dobrze, że zdążyłaś! :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń