sobota, 8 września 2012

Siemano, siemano:D Jak pewnie już zauważyliście mamy pierwszy weekend w roku szkolnym:P Cieszycie sie, czy tak jak ja tęsknicie za szkołą?:) Na początku ubolewałam że rozpoczęła się szkoła, ale okazało się, że jest zajebiście:D W klasie mam genialnych wariatów <3 Gdybyście się z nimi "uczyli" na pewno chociaż na chwilę na waszych twarzach pokazał by się uśmiech:**
A dzisiaj? Ciężko opisać czy było dobrze, czy niezbyt... Siostra kumpeli wychodziła za mąż więc trzeba było bramę zrobić:D Nasz pomysł? Ja i Magda przebrane za staruszki krzyczące na pana młodego że zaciągną do ołtarza Marysie:D Wszyscy mieli ze mnie ubaw, bo spod długiej, kwiecistej spódnicy wystawały białe adidasy z pumą:D I ten tekst " Ty, patrz jaka orginalna babcia! Pa jakie ma adidasy!..." xD
A ta gorsza część dzisiejszego dnia? Zacznę tak... Nienawidzę dwóśladów! Mój znajomy jadący na motocyklu zderzył sie czołowo z samochodem...

Dobra mniejsza o to co u mnie.  A jak mija Wam weekend?:) Oby jak najlepiej:D
Mam dla Was genialną nutę;P
Lubię posłuchać na smuta <3


Mam dzisiaj przygotowane genialne inspiracje:D Sami zobaczcie, i oceńcie:)










Jak się podoba?
Do przeczytania:**

3 komentarze: