niedziela, 9 września 2012

Niedzielna nuda :P

Siemanderkoo:} Jak tam mija Wam niedziela? U mnie nuda.... Przejrzałam dzisiaj chyba już wszystkie strony na jakie wchodzę:D Aż w końcu dotarłam do mojego bloga i mówie sobie "Posta sobie napisze, a  co, ja sobie nie napisze?" :P No i piszę:D
Dzisiaj jakoś nawet nie wiem dlaczego jakoś zamulam i słucham najsmutniejsze nuty jakie mam:) Ale już jutro do szkoły i kolejny dzień z wariatami:D Już nie mogę się doczekać:) Tylko przeraża mnie fakt że mam jutro dwa w-fy... Ahh to sobie pobiegam xD Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło;P Schudnę może przynajmniej hehe
Kocham<3 

Dzisiaj też mam dla Was jakieś inspiracje;]







To na dzisiaj tyle:) Teraz bd marzła i słuchała muzyki:D
Do jutra:) I miłego poniedziałku:**

4 komentarze:

  1. Super inspiracje! ; ** A po za tym, z czego Ty chcesz schudnąć, laskaa? Ty chudaa jesteś! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach , Nana Ty moja :** A ja nie mam wf haha xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Daga- Z tłuszczu:D Nie jestem chuda xD Milena- Tak bardzo mi cie dzisiaj brakowało♥

    OdpowiedzUsuń