środa, 27 czerwca 2012

New pomysł:)

Hejj Kochani:*
Nie było mnie tutaj prawie przez miesiąc, za co bardzo przepraszam... Przez pewien czas miałam naprawiony internet, ale teraz jest jeszcze gorzej  niż wcześniej. Niby był naprawiany, a tu nic... Myślę nad zmianą internetu... Nie chodziłam do szkoły przez wypadek (pamiątka z euro2012) na rowerze. Mam dziurę w brodzie xD Wczoraj byłam w szkole do której pójdę już we wrześniu:) A od szkoły w której teraz się uczyłam dostanę wyjazd na 10 dni nad morze czarne:D


Ostatnio waz z moimi przyjaciółkami- Alą i Magdą wpadłyśmy na genialny pomysł:D Od czasu do czasu będziemy zamieszczały na blogu filmiki z naszych wypadów, spacerów oraz ze zwykłych dni:) Jak Wam się to podoba? Będziecie mogli nas oglądać i śmiać się z naszych odpałów xD

 
A te dwa zdjęcia powyżej są z jednej z moich ostatnich sesji zdjęciowych w tym miesiącu:) 
Do następnego posta. Jeśli mój  komputer będzie chodził w miarę wieczorem może pojawi się nasz pierwszy filmik:) 
Nad moim opisem znajdziecie ankietę w której będziecie mogli powiedzieć czy podoba Wam się pomysł z filmikami:) 
Papapa:***

1 komentarz:

  1. też bym chciała nad morze czarne ...
    musisz zajrzeć do mojego blogu, dawno Cię tam nie było ;)

    OdpowiedzUsuń