poniedziałek, 4 czerwca 2012

Koncert:D

Heeej:D Wczoraj byłam na koncercie Honoraty Honey Skarbek w Milejowie:D Było ZAJEBIŚCIE!  Mimo deszczu i dużego tłumu było wspaniale:* W dodatku Martyna zajęła mi miejsce przy samej scenie, za co ogromnie jej dziękuję:) Szkoda tylko, że nie zdobyłam autografu:/ Ale, mam ogromną nadzieję że Honoratka odwiedzi nas jeszcze:D W ogóle, wyglądała świetnie:***  Prawie straciłam głos, od śpiewania, piszczenia i krzyczenia, ale to było wspaniale:))


Aaa. Jeszcze jedno zaprowadzam na blogu trochę zmian:) Żebyście nie byli zdziwieni:** Na pewno jak skończę "remont" bloga ukaże się ankieta w której, będziecie mogli powiedzieć czy zmiany były na lepsze czy na gorsze:) 
Mrrr:)

Do następnego:D

1 komentarz:

  1. Zachecam do obserwowania mojego bloga :)
    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń