poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Witam! Jak miną dzień? Hmm mi ujdzie:) Hej, szóstoklasiści stresujecie się? Ja nie, odstresowuję się przeglądaniem ścigaczy na allegro:D (mam zamiar sobie jakiś zakupic, ale jeszcze nie teraz bo mama uwarza że mam jeszcze całkiem dobry motor;/) Jak ja dawno nie jeździłam xD Jak to było? Już ze 2 lata haha.
Dobra, dobra ogarniam się bo pewnie Was to nie interesuje xD
Mam dla Was kilka inspiracji:D




To tyle♥
Do następnego:*
I pamiętajcie trzymajcie kciuki za wszystkich szóstoklasistów, za mnie też:D
Dobranoc:***

10 komentarzy:

  1. ty masz motor ??
    jakos niegdy nie widziałam jak jeździsz...
    dziwne.. uważaj bo ci matka kupi !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mam. Dawno nie jeździłam. Tak, tak kupi bo ostatnio na allegro oglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ząrtuje przezież.. ale fajnie było by cie zobaczyś na motorze ;D
    moze sie załapie na przejażdzkę ;D ;p ??!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bd wiedziała kim jesteś to może Cie przewiozę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak bd wiedziała ze masz motor to sie do cb zgłoszę ;D ;]]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam motor od jakichś 3 lat, tylko chodzi o to że mam zamiar kupic sobie nowy motocykl, jak na zdjęciu które dodałam w poście:D

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi chodzi o to ze jak bedziesz miała nowy to sie do cb zgłosze ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. i tak ciebie nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, jakby każdy przejmował się osobami które go nie lubią nie było by chyba życia na ziemi.

    OdpowiedzUsuń