poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wesele:)

Hej! Przepraszam że nie pisałam przez cały weekend, ale byłam na weselu w Zamościu:) Mrr. Było świetnie<3 A co według mnie było najlepsze? Chyba taniec i fontanna z czekolady truskawkowej:D Czekolada- coś co mnie uszczęśliwia:) Po tych kilku dniach chyba trochę poprawił mi się humorek:) Jest odrobinkę lepiej:) Cały czas myślę o tej sytuacji, ale nie budzę się z płaczem w nocy... Poprawiny też były doskonałe! Jedyne co mnie nie cieszyło to moje buty które pod koniec imprezy zaczęły mnie strasznie obcierac:/ Ale jest dobrze:) Z Zamościa do domu jechałam jakieś dwie godzinki, więc wróciłam o 22;00, dzięki czemu dzisiaj nie poszłam do szkoły:D Ale wiecie jaka to ulga przeżucic się z sukienki i niewygodnych na leginsy i za dużą bluzę?:D Raj, po prostu raj:*

Mam dla Was zdjęcie z moją siostrą Olą, które zrobiłam czekając na rodziców:)
Z moją Oluśką:D
Robione telefonem, ale jest:D Podobne troszkę do siebiee??
A Wam jak miną ten weekend? Dobre macie humory?
Pozdrawiam :********

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz