wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajki

Cześc! Jak zapewne wszyscy wiecie dzisiaj w całym kraju obchodzimy mikołajki:D Kocham to święto:*
Jakie prezenty dostaliście? Taa ja dostałam cztery rózgi... Ale jestem grzeczna:D Czasami...
A oprócz takich prezentów dostałam zestaw rexony i wielką pakę słodyczy:D
 Dzisiaj całą klasą chodziliśmy po szkole i wszystkim rozdawaliśmy rózgi:D Nasza klasa jest mała. Sześc osób:) Jeden chłopaka który zawsze dostaje i pięc dziewczyn:D
Dzisiaj nie będzie piosenki bo jakoś nie mam pomysłu...
Ale za to świąteczne inspiracje:)
 



Już nie długo <3 Chciałabym zę by kicia M. była tak słodka ja ta na trzecim zdjęci, Ale ona za mną nie przepada:(
Papa♥

2 komentarze:

  1. Przyzwyczai się do Danielsa się przyzwyczaiła to i do ciebie się przyzwyczai :) Kc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie zdjęcia.. wpadnij do nas a zobaczysz co my dostałyśmy od Mikołaja;)

    OdpowiedzUsuń