czwartek, 4 października 2012

Brak pomysłu na posta, więc gadam o wszystkim xD

No Cześć;) Przepraszam że nie pisałam, ale nie miałam ochoty jakoś sie udzielać czy jak to tam nazwać;)
Jak żyjecie? Jak szkoła itd.?
Ehh ja żyje;) I jest dobrze;D
We wtorek odbyło sie ślubowanie klas 1;) Było genialnie;D Ale potem była dyskoteka, która była jeszcze lepsza;P Wszyscy tańczyliśmy tańce szybkie i te wolne( nie przepadam, ale tym razem mi sie podobało) haha;p
Dzisiejszy dzień też był dobry;p Haha najlepsza pod słońcem była kłótnia z Elvisem i Czarkiem że nie dam im swojego numeru xD Uległam niestety, co mi się rzadko zdarza ;p

Wrzucam zdjęcie Danielka, na którym wyszedł okropnie i pewnie jak to zobaczy to mnie zabije;D Nie rób mi krzywdy!! Kocham Ciee<3

I wstawiam też nutę w której zakochałam sie na wtorkowej dyskotece<3 (skojarzenie)
Do przeczytania;** Papa;)


4 komentarze:

  1. hmm same sprawdziany ? ten teledysk jest nawet spoko :) lubię takie klimaty hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń