czwartek, 30 sierpnia 2012

Wróciłam z wakacji:D

Cześć skarby mojee:** Wróciłam z nad morza i jestem bardzo zadowolona:D Cały czas upał, imprezy, koncerty i too co mnie najbardziej ucieszyło- pokaz motocykli:D Niestety byłam przygotowana na impreze i nawet telefonu nie wzięłam żeby jakiekolwiek zdjęcia zrobić...
Mieliśmy genialną plażę, ale jedynem minusem była duża ilość muszelek hehe:) Ale da się przeżyć;D
Jechaliśmy całą dobę ale się opłacało:D
A może ja nie będę tyle pisała tylko pokażę Wam zdjęcia? hmm? Jak chcecie wiedzieć coś jeszcze o morzu Czarnym to pytajcie w komentarzach hehe



morze czarne

Natala290, fotka
Na razie wrzucam tylko tyle:)
 I jak się podoba?

Mam do Was jeszcze jedną prośbę. Mogli byście wejść na fanpage SPEED i klikać Lubie To!
To dla mnie i moich koleżanek, bardzo ważne.  Z góry dziękuję:**

Pamiętacie? Już za trzy dni rozpoczęcie roku szkolnego... Sczęśliwi, czy raczej negatywne emocje? Ja raczej jeszcze chciałabym wakacje:D Wiem, że to już długo no ale tak jeszcze jakiś miesiąc:D

Dobra spada, do następnego:**

2 komentarze:

  1. fajne zdjęcia, ale trochę mało;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WIEM ŻE MAŁO ALE MÓJ NET JAKOŚ MULI... JUTRO TEŻ WRZUCĄ I TAK JESZCZE PRZEZ KILKA DNI HEHE:) A W OGÓLE JESZCZE CZEKAM BO KUMPELA MA MI WYSŁAĆ ZDJĘCIA:)

    OdpowiedzUsuń